pratar i nattmössan

Hejsan! Idag vaknade jag av att min älskling ringde och sa att nu är det dags att gå upp. Jag frågade vad klockan va och han sa att den var halv tio. Björn har alltid små tricks till att få mig att hålla mig vaken, i dag fick han mig att lova att jag skulle skicka ett sms till honom en kvart senare, annars så¨har jag fått gå upp medans han vart kvar i luren och så har jag fått spola i kranen så han vet att jag inte ligger kvar i sängen. Jag tänkte faktiskt inte somna om men när vi lagt på och jag kollade klockan så var den tio i 8 haha att han alltid ska försöka lura mig. Men jag somnade om i alla fall, halv 9 ringer min syster mig och säger att jag måste ringa till um och säga att hon inte kan komma eftersom hon har satt sig på fel tåg och är nu påväg till nässjö haha jag klampar ut halvsovande till köket och hämtar telefonen, letar upp numret och ringer, när det ringt ungefär 4 toner ser jag att jag har ringt fel och jag försöker igen och igen men är för trött för att göra rätt. När jag väl komemr fram låter det såhär:

-Hej jag vill...(tystnad och jag försöker verkligen komma på varför jag ringer haha)
jag försöker igen.

-Nej jag menar jag...shit jag vaknade nyss (hepp inte denna gången heller, koncentrera dig nu mathilda! )

- okej, min syster ringde precis och sa att hon inte kan komma till sitt möte eftersom hon sitter på fel tåg.
ja hon in lurar börjar skratta och frågar vad min syster heter bla.bla bla. sen frågar hon:

- Sitter hon verkligen på fel tåg hahaha


I morgon ska jag färga och forma mina fransar och bryn på salongen 5 sinnen i jönköping, äntligen, jag ser ju ut som en man just nu!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0