Tävling Phoenix Tshirt

För några dagar sen var jag inne på Fokis blogg och fick syn på en snygg t-shirt hon köpt. I inlägget stod det även vart hon fick tag på den och en länk så jag gick in på sidan för att kolla in vad som fanns och hittade många söta t-shirtar med tryck på. Jag blev sugen på många av dem! Några dagar senare har foki en tävling och man kan vinna en valfri t-shirt från Phoenix Tshirt så jag tänkte varför inte, så nu är jag med och tävlar:)

Jag hade mycket svårt att bestämma vilken jag skulle välja om jag vann eftersom jag hade många favoriter men bestämde mig efter ett tag för den med Musse Pigg på. Den kan man ju ha till allt när man vill känna sig extra söt. Tror den blir söt i vår till ett par ljusa tighta jeans och en tanfärgad axelremsväska. Kanske en skinjacka också.





Klicka här för att komma till T-shirten

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0