All skit ska bort!

Okej det blev inte så mycket pluggande idag. Jag försökte i morses men kunde inte riktigt koncentrera mig så istället storstädade jag. Fan va tråkigt tycker ni men det är faktiskt riktigt roligt säger jag!:) Jag tror jag höll på med spisen i 2 timmar, så jävla petig är jag haha, sen har jag tränat lite emellanåt. Jag slängde mig på yogamattan och körde lite rumpa, ben och mage haha Min franska manikyr är helt borta nu så det ska jag måla om i morgon och mina tånaglar och gått och blivit blodröda:) Härligt härligt! När jag har städat så känner jag mig så otroligt smutsig, naglarna är sönder, håret är som svinto och man kan i princip använda ansiktet som spegel så nu efter en lång och behövlig dusch är jag klar:)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och slänga mig franför tv:n!


Jag vet att det ser ut som att jag har retucherat mitt ansikte till max men det har jag inte, det är bara björns lampa i köket som fixar den jämna ytan;) Tack lampa!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0