Det va inte igår!

Okej den första ordern från mamma är att jag ska uppdatera igen den andra är att jag ska be om ursäkt offentligt för att jag är så tråkig som inte uppdaterar så förlåt så hemskt mycket! haha

okej mycket har hänt sen jag skrev sist, det har vart jul och nyår och grejer men nu koncentrerar vi oss på framtiden! För tillfället är jag hos Björn och väntar på att han ska komma hem från träningen. Sen ska vi la mysa eller slakta beror på vilket humör vi är på haha det lät trufft. Men när jag säger slakta så menar jag ett tv-spel som jag till en början tvingades spela mot min vilja eftersom jag inte ville spela fifa och nu tycker jag faktiskt att det är rätt roligt.

För att gå igenom helgen lite snabbt så kan jag berätta att i Fredags så träffade vi Martina och Johan, dom kom över på en spel-kväll:) Det va jätte roligt och jag blev lite "överförfriskad" men jag va ju törstig och öl va allt som fanns!


I lördags så va vi hos Björns föräldrar och åt, en del av hans släkt var där också och det va roligt att träffa dom igen. Man har alltid lika kul där även om man blir utsatt för brandvarningar haha

I går gjorde vi inget haha det enda vi gjorde va att sola på kvällen, sjukt billigt va det med 30 kronor för 20minuter det är svinbilligt, kanske inte fick så mycket färg men det hade jag nog inte fått i ett annat solarie heller haha

Vad gör jag här på dagarna då? Jag pluggar för fullt! Jag ligger inte på latsidan, utan det första jag gör efter kaffet är faktiskt att börja plugga! Sen har jag fått praktik, minst 2-3 veckor på Hudsalongen i Jönköping,  det ska bli så roligt, dock kunde jag inte göra allt där men jag ska inte klaga. jag längtar!!


Ser fram emot våran tjejkväll med släkten sundberg!:)

Så nu va detta gjort, härligt härligt!

       


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktigt lilla Snärtan. Var dock på din vakt ,med familjen S, så dom inte lurar dit dig för gott. Du bor FORTFARANDE i Jönköping. Puss&Kram

2010-01-12 @ 12:01:52
Postat av: Anonym

2010-01-12 @ 14:59:55
Postat av: Mathilda

Haha men jag trivs ju bra här:) puss och kram

2010-01-12 @ 15:01:28
Postat av: Anonym

Du längtar snart hem. Här finns jättefina lägenheter.

2010-01-12 @ 16:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0