En Lista

Humör just nu? Ena stunden glad, andra saknad
Kläder just nu? mörklila velour dräckt
Musik just nu? Inget på förutom dom jul-låtarna som stundtals spelas i huvudet
Sommarplaner? sola, studera och strosa rund lycklig hand i hand
Hur många kuddar sover du med? 6 (4 valiga och två som egentlugen ska va prydnadskuddar)
Spelar du nåt instrument? nej
Morgon eller nattmänniska? Morgon! Hatar nätterna, men det är alltid då jag är vaken, livets ironi
Stjärntecken?
Kräfta
Skostorlek? 37
Längd? 168 tror jag men det är tveksamt
Äckligaste insekten/djuret? Alla skrämmer mig
Vad vill du jobba som? spa och hud terapeut
Vad längtar du mest efter just nu? Att dom jobbiga tiderna ska vara över och jag får praktik
Brukar du svära mycket? Det har jag ingen aning om
Land du vill besöka? Thailand, USA och massa mer
Vad har du gjort idag? Färgat, slingat och klippt håret och inte så mycket annat haha
Vad ska du göra i morgon? Ha en lång pluggdag - första pappret ska vara gjort!!
När tog du studenten?2009
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 036
Vilken film kan du alla replikerna till? mysteriet på greveholm
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 20 hela år! Åldersnoja
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? A6
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Haha nej
Är du polare med grannarna? ploare, nej det kan jag inte påstå
Hur bra är din syn?
optikern säger att jag är skelögd när jag koncentrerar mig, jag säger inget
Vad är det första du gör när du vaknar? kaffe

Är det nåt du absolut inte äter? Det finns så mycket på det området
Brukar du sola? Går i banor

Tränar du? det går också i banor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0