Häfta mig själv i fingret

Idag ska Amanda komma hit och vara min lilla behandlingskanin. Okej det är inte så farligt jag ska bara öva på att göra manikyr på henne och så, tjöta lite, dricka kaffe och kanske spela något spel:) Det ska bli roligt, vet inte riktigt när hon tänker anlända dock för hon firar hennes bror som fyllde år i veckan och kalas vet man ju aldrig när dom slutar hehe tidigare idag gjorde jag ännu ett försök i att rensa ut alla mina lådor, jag vet aldrig vad som finns i dom, använder det aldrig men envisas ändå med att spara allt och så blev det idag också. jag kanske får användning avd et någon gång låter det. Jag råkade också häfta mig själv i fingret med en mini-häftapparat haha någon gång måste man ju göra det också.

Okej det kommer inte riktigt se ut sådär, men man kan ju låtsas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0