Hej mitt vinterland

Shit! Jag har verkligen svårt att komma upp tidigt på morgonen nu, inte så konstigt kanske men seriöst! Jag hade klockan ställd och Björn ringde men jag råkade bara blinka och då hade en timma gått. Underligt det dära. Till slut gick jag upp men det va för att jag hörde så konstiga ljud utanför, det lät som en dinosarie vrålade utanför utanför fönstret. jag kollade hur länge som helst innan jag fattade att det va en snöplog.  Vad göra idag då? Idag ska Björn jobba sent, han jobbar in morgondagen så jag är ensam hela dagen. Jag ska plugga, plugga, plugga. Måla naglarna på mina små tossingar och städa lite. Sen ska jag plugga lite mera.

Men först ska jag dricka upp resten ur kaffekannan och sätta på en ny haha


      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0