Iza & jag

Igår var jag ju hundvakt åt Iza. Jag va uppe med tuppen verkligen och fick tvinga mig själv att inte somna om! Det va svårt men det gick och jag och iza hade jätte mysigt ihop. Vi lekte lite kurragömma, gick ut och gick och kröp ihop i soffan hehe När älskling kom hem gick vi och skulle träna men ingen av oss va riktigt sugen så vi bowlade lite innan, reglerna var att om Björn inte fick över 50 poäng mer än mig så skulle han bjuda på thaimat. Björns misstag va dock att när han ledde med 30p så berättade han att jag höll klotet fel och efter det gick det bara utför jag gjorde strike efter strike och thaimat blev det:) Sen tränade vi i cirka 40minuter, men jag va alldeles för hungrig för att fortsätta så. Efter träningen gick vi hem och åt och spelade lite tv-spel med hoffe. Längesen man såg honom. Han har vart i barcelona och kollat på fotboll, kan förstå om älskling va lite avis hehe men det kommer ju fler tillfällen.

Nu har jag stdat i ordning lite här hos björn och diskat och så för ikväll ska dom dricka lite öl:) Nu kurrar dock min mage på tok för mycket men äggen är på plattan och snart klara, yummi!


       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lärde mig hålla bowling klotet rätt förra gången, men för mig gick det sämre då. Ha en trevlig kväll Snärtan o hälsa Björn=)

2010-01-22 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0