SKÅL

ÄNTLIGEN FREDAG! jag skulle egentligen tränat idag men mina kläder låg i tvätten så istället gjorde jag fransk manikyr medans Björn tränade hehe jag har verkligen inte sovit på hela natten, tror jag somnade halv 6 i morses om inte senare så jag sov på morgonen istället. kanske såg jag så fram emot idag, inte för att något speciellt händer, men Björn va ledig och det är så härligt att komma bort ifrån lägenheten i mellan åt. Inte för att jag inte gillar det här men ingen vill la sitta inne hela dagarna haha

Nu ska vi i alla fall iväg på after work:D


Skål på er!

       

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej stumpan. Tänkte ringt, men klockan hann visst bli väldigt mycket. Ville bara tipsa om ett nyöppnat Spa i Borås (strax utanför Trandared, där jag bor). Det heter Divya Spa & Wellness och har hemsida+blogg: http://www.divya.se



Kanske kan vara nåt? ;)

Saknar dig, sötnos. :-* Puss!

2010-01-19 @ 00:28:36
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0