En liten fundering bara

Varför är det så egentligen att om man har flera timmar på sig att göra i ordning sig så går tiden otroligt fort och sen inser man att man inte ens har tid över till att äta frukost? Idag är ingen sån dag som tur är jag är färdig och ska äta frukost nu men detta hör till det ovanliga. När jag har lång sovmporgon slutar det oftast med att jag stressar till bussen med ett äpple i handen som jag får äta på vägen dit jag ska. Jag klunkar det sista av kaffet precis efter att jag har borstat tänderna och då blir den åh så lugna morgonen plötsligt sönderstressad på slutet haha Idag längtar jag mer än någonsin till sommaren. jag längtar tills man kan sitta på uteplatsen på morgonen och äta frukost i solen i en fin sommarklänning och bruna ben (detta av bus eftersom solen inte gör mycket åt mitt vita pigment). Ge mig vår nu så jag kan börja använda skinnjackan igen! Det gick inte så bra förra veckan. jag trotsade kylan och tog på min skinnjackan och frös halvt ihjäl, whoosh!

Nu ska jag käka frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0