femtioelva nyanser av mathilda

Jag saknar min pojk så mycket! Eftersom han inte kan se mig när vi pratar med varandra så tog jag några känslobilder några "känsliga bilder" haha Så han lättare ska veta vilket humör jag är på. Så jag skickade några till honom så nu kan jag bara be honom kolla bild 4 tex. så vet han. Jag har några sparade som jag kan skicka om stunden är rätt:) Förövrigt så har jag tagit mig ett skönt bad nu så jag är fin och ren i morgon. För då börjar praktiken igen. Jag hade mina tre första kunder i lördags, tre kurbad med ansiktsmassage och ansiktsmask och jävlar va stolt jag är över att allt gick så bra! Jag va jätte nöjd men samtidigt riktigt nervös.

I alla fall här har ni ett litet smakprov och som man säger kärt barn har många....ansikten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0