I'm haunted!

God morgon!
Jag är jätte trött idag för jag har knappt kunnat sova på hela natten. Jag har bara legat vaken. Jag provade att somna till en film men hela filmen gick och jag somnade inte så jag stängde av datorn helt men kunde inte somna. Jag inbillade mig bara att jag hörde steg och ljud i rummet, eller a hur kan man egentligen inbilla sig det. Förra natten så kände jag något som drog över täcket, två gånger. Som att en hand rör vid täcket ungefär. Jag kollade om det var snärtan men hon låg ju jämte mig så det var det inte. Så det måste ju vara ett spöke såvida det inte var en spindel eller en mus kanske. Jag röstar på spöket! Men lite skrämd blev jag i alla fall och det gjorde att jag inte kunde sova inatt. Jag låg bara och tänkte. Jag tänkte på torsdagen när jag ska till stockholm, hur ska jag hitta?! Vad ska man ha på sig? Hur fasen köper man tunnelbanebiljett?! Så mycket frågor men inga svar. Genast ville jag upp och tvätta och prova kläder. Men jag gjorde det inte;) Hoppas det är lika fint väder idag så jag kan stå i parken och suga i mig energi innan jag går in på salongen, som jag har gjort varje morgon hehe jag måste se dum ut som står där riktad mot solen och blundar varje morgon, ensam. hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0