It keeps getting better

Jag har typiskt nog fått feber så nu ligger jag här sömnlös och svettas. Inte roligt och det kommer väldigt olägligt också. Jag har ju mått bra hela dagen. Mamma hade en teori på vad det kunde vara och jag höll med. Men vad det nu är så är jag fortfarande sjuk och önskar att min björn var här och kunde ta hand om mig så jag blir frisk. Helst tills i morgon, jag vill hinna med allt denna veckan, haha okej det kanske inte är möjligt, men jag vill hinna med mycket så jag kan tagga ner lite sen och inte känna denna enorma stressen och oron hela Jä*la tiden. Det börjar kännas frustrerande. Nu ska jag dricka en liter kallt vatten och dänga en slägga i huvudet på mig så jag kanske somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0