Jag har gjort det!

Pepp till mig!
Jag hade ju rökstopp i fredags och trodde aldrig jag skulle klara det men jag har inte rört en cig sen i torsdags! Jag är chockad! Jag har inte dödat någon men jag grät som fasten i fredags, nu har jag glömt varför jag slutade och vill börja igen, men det ska jag inte. Jag slutar för min älsklings skull, säger vi, det peppar mig extra mycket att hålla i det:) Jag har inte heller velat, orkat, brytt mig om att blogga som ni kanske märker, men det är värt det, bara jag kommer ifrån denna ovanan. Men jag tänkte precis på sommaren. Jag som älskar att sitta på ett fik med en cig i handen eller ligga på stranden och röka och snacka i flera timmar. Som rökare älskar jag sommaren för man behöver inte frysa ihjäl för att man vill gå ut. Varför slutade jag?! Jag har koncentratrations svårigheter, känner mig klantig har andningssvårigheter samt humörsvängningar. Visst man förstår ju hur dåligt det är att röka när man mår så hemskt av att sluta och jag vill ju bli fräsch och fin så istället för att sitta på ute servireningen med en cigg kan man ju ta ett äpple då för fan haha sisi men inte minst fan om jag går upp massa i vikt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0