Min vecka

God morgon, god middag, god kväll!

Idag har jag gjort 2 ansiktsrengöringar och kollat på när Agneta sprutade in restylane på en kund. Hon bad kunden att ta djupa andetag och utan att jag egentligen tänkte på det så stod jag och andades djupt med honom. Så om han inte visste hur han skulle göra var det bara att kolla på mig haha.

Jag längtar så efter ett hälsosamt liv. Jag ser mig själv i sommar, jätte fräsch med ett glas nypressad juice i handen och ser så där ren ut. Så på Fredag så har vi infört RÖKSTOPP här hemma och det innebär att alla ska sluta röka! Vi klarar detta tillsammans, det vet jag! Jag befinner mig i dalarna i helgen för jag ska på utbildning i stockholm på torsdag men vi får stötta varandra via telefonen. Tror inte jag hade velat sätta mig på ett trögt tåg på fredagen ändå. Ja på torsdag ska jag upp till L'oréals huvudkontor på utbildning för i April ska jag jobba med dom eller åt dom elelr vad man ska säga. Jag ska försöka hinna från jönköping upp till stockholm sen ta mig till Alvik och leta efter deras huvudkontor innan kvart i 1. En tuff uppgift men det ska vi nog ordna, jag va väldigt skeptisk till detta först men det ser inte omöjligt ut. Bara jag får svar på mitt mail jag skickade. Vilket för mig till nästa fundering, vart är klockan jag vann för ett par veckor sen? Den har inte kommit fram än, tror jag. Den kanske har hamnat någon annan stans i sverige, vem vet.

Nu ska jag göra några ben övningar, så fort jag vet om att jag ska sluta röka börjar jag noja över min vikt och rädslan över att jag ska lägga på mig jätte mycket så det får mig alltid att gå tillbaka till dom små giftpinnarna men INTE DENNA GÅNGEN!! Denna gången ska det gå, det bara måste!



Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag har inte fått min goodiebag än heller... Får hoppas den dyker upp snart! Puss <3

2010-03-09 @ 21:25:15
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0