Nu är det slutspelat

Jag skulle egentligen ha vart på frisörmässan i helgen och hade sett fram emot det men tyvärr så orkar jag inte det nu. Jag kan inte sluta gråta och kan inte heller andas. Det hade vart jätte roligt och häftigt att vara med på detta men jag hinner aldrig komma ikapp mig själv så eftersom detta inte var någon "praktik"  så kände jag att jag kunde avsäga mig detta. Nu kan jag äntligen koncentrera mig på hur jag mår i helgen. Jag har massor att tänka igenom och fundera över så kan jag börja om på måndag och hoppas på bättre resultat. Men nu ska jag inte ta på mig mer än jag klarar av. Jag ska endast koncentrera mig på praktiken och se till att de momenten jag ska göra blir gjorda. Det ska jag försöka göra klart innan maj månad. I juni ska jag ju göra provet och då måste praktiken och mina hemstuderings uppgifter vara färdiga, jag har alltså egentligen inte tid att sitta och rulla tummarna.

I alla fall, nästa  fredag ska jag jobba i Tibro. Äntligen lite pengar. Sen ska jag och älskling fira våran dag och jag ska plugga för det har jag varken orkat eller hunnit med på senare tid. Kan ni gissa om jag är stressad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0