Ny dag, nya tag

God morgon, god morgon
I morses när jag vaknade kände jag direkt att febern hade försvunnit. den hälsade bara på igårkväll/natt helt enkelt. Haha Men det kändes skönt, då slipper jag sjukanmäla mig och kan gå till praktiken frisk och stark:) Jag tänke även hinna med några minuters solning innan dagen. Det är ju nästan som ljusterapi, när solen leker kurragömma och allt känns grått, då lägger jag mig i solariet, blundar och drömmer om att jag är på en solig strand någonstans och där det är sommar året om.

Jag har testat Doves nya duschtvål Visable Care och jag vill absolut rekommendera den. Jag har använt renewing och jag tyckte den var jätte härlig. Konsistensen är mer lik en kropps loation än en duschtvål. Du känner dig mjuk och fräsch efteråt och efter 3 veckor har du en syndligt vackrare hud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0