powerwalking

God morgon

Jag kom hem till min älskling här i Dalarna igår kväll efter en nästan fem och en halv timmas resa på tåget. Eftersom jag kom så sent så spenderades kvällen framför fotbollen haha uscha! Jag träffade även Lisa börigår efter en lång lång tid ifrån varandra hehe. Vi hann med en snabbfika med uppdatering innan jag drog iväg. Den lilla elakingen försökte få mig att röka haha det av inte lätt att stå emot, så fint väder, varmt och skönt och vårkänslorna sprudlade. Men jag klarade det! Det är stort! Men hela resan gick åt till att tänka på hur gott det hade vart om jag tog en hehe

Denna morgonen började redan vid 5 då jag vaknade och inte kunde somna om. Jag kollade lite på film och sa hejdå till Björn som skulle till jobbet. Klockan halv 8 somnade jag om haha nödvändigt verkligen. Vid 9 gick jag upp igen och gjorde kaffe. Det är otroligt vad gott kaffe är! Efter en stund när jag vaknat till gjorde jag lite ben, mage och rump övingar innan jag kilade ut för en powerwalk. Jädrar va fort jag gick, det känns som att jag flög förbi allt och alla. Jag hade inte heller någon bestämd väg jag skulle gå så jag lät bara benen bestämma hehe Svettig var jag när jag kom tillbaka igen i alla fall och nu har jag ätit frukost i form av melon och havrefras med jordgubbar och mjölk:) och kaffe såklart! haha

Men nu blir det städning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0