Tisdag

Fy nu blev jag arger! Jag hade gjort en sån där lång dagens lista men plötsligt så kommer jag åt en knapp och allt försvinner, det enda som finns kvar som utkast var början. Usch! Irriterande! Men i alla fall. Igår började jag min prkatik på wätter spa! Det gick superbra och jag trivs som handen i handsken. Jag fick göra mitt första kurbad någonsin med ansiktsmask och massage. Det gick bra och jag är nöjd eftersom det var första gången. Jag har tre kurbad bokade denna lördagen! Supernervös men gud va jag ser fram emot det. Solen skiner idag så jag känner mig piggare än någonsin och humöret är på topp! Hoppas denna dagen går lika bra som igår. Jag är också stolt över mig själv då jag inte rökte en enda ciggarett på hela praktikdagen! Det var bara den sista timman som jag kände av suget men annars gick det jätte bra att vara ifrån det så idag är jag säker på att det kommer gå minst lika bra. Jag renskrev mina anteckningar från igår nu med. Eller a jag gjorde det igårkväll så nu blir det lite lättare för mig att se momenten för ett kurbad. Innan var allt huller om buller. hehe

Nä nu ska jag koka mig lite kaffe och sätta mig och suga in allt solsken innan den försvinner för dagen!

Dagens längtan: Jag längtar efter min älskling som är ute på havs. <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0