Mina tankar går till utlandet

Till min stora besvikelse hade drömresan försvunnit när jag kom hem från praktiken i fredags men som mamma säger "det kommer fler tåg". Riktigt surt var det bara eftersom det var så billigt för att vara all inclusive!! Uscha! Men nu sitter jag istället och internetfönstershoppar på fashionize.se. Där får man poäng på allt man köper och kan byta poängen mot presentkort till massa affärer. I alla fall jag sitter och drömmer mig bort om vad jag skulle beställa när jag bokat resan haha

Detta vill jag ha! Är inte armbanden helt underbara. Nästa armband jag gör kommer få sin inspiration från dom.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Nu är det exakt en månad sedan du uppdaterade =P Uppdareta, kvinna! <3 Puss

2010-06-23 @ 11:38:36
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Nicole

*Uppdatera, kvinna!

2010-06-23 @ 11:38:57
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0