Aromaterapi

Igår gick dagen väldigt fort. Jag började dagen med att gå på A6 och stan med Lisa, hon shoppade en del men jag hade väldigt svårt för att bestämma mig, kräsen som jag är haha La undan 3 tröjor till idag så jag kunde sova på saken:) Jag gjorde även en helkroppsmassage med aroma olja på mamma på kvällen vilket var mycket uppskattat. Tyvärr så gick armstödet sönder men eftersom jag har garanti så kan jag få en ny,hoppas jag. Dom får ju säkert beställa hem så det kanske tar ett tag men det får gå:)

Nu ska jag upp till A6 och lämna tillbaka tröjan jag köpte igår, den satt inte alls som jag tänkte mig:( osis osis

Internet fungerade inte när jag skulle lägga upp så nu har jag hunnit gå på A6 och lämnat tillbaka tröjan och köpt lite smått bland annat sminkborttagning, strumpbyxor och hårprodukter:) ska snart tillbaka till stan med mamma och kolla tröjorna jag la undan igår, är jag lika kär i alla idag? Tror det blir den blommiga tröjan från New yorker, den önskade jag att jag hade när jag skulle klä mig i morses:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0