Dreamhack

Kom precis hem. Har vart uppe på Elmia där jag ska jobba på Dreamhack i år. Jag ska jobba för Posten för deras riktigt vykort. Det går till så enkelt att jag tar en bild, du får skriva en hälsning och nästa dag kommer bilden jag tog fram som ett vykort till mottagaren. Det kommer även vara lite roliga tävlingar och grejer så det kommer bli jätte roligt.

För er som inte vet vad Dreamhack är så är det i alla fall världens största lanfestival. Det är ca. 10.000 - 15.000 lanare varje år och festivalen pågår i 4 dagar. Det kommer även vara konserter där och massa annat roligt. Folk går seriöst på bio i andra länder för att se festivalen live. Det tycker jag är lite häftigt faktiskt och det är folk från 40 olika kontinenter. Så i morgon sätter det igång!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0