fokusera och koncentrera

Idag har plugg stått på schemat så jag gick upp vid 8:00 för jag vet att jag kommer städa innan jag kan koncentrera mig på att plugga. Så jag rensade ur skafferiet på sånt som gått ut, bäddade sängen och städade i min garderob sen kunde jag sätta mig hehe Idag har jag fullt ut koncentrerat mig på matspjälkningen men när jag skulle försöka förhöra mig själv märkte jag att jag inte kunde samla tankarna tillräckligt länge för att liksom hålla kvar svaret, svårt att förklara men sen mindes jag att jag inte kunnat ta berocca boost idag för jag tog sista igår:( Det har verkligen hjälpt mig. När jag tog mina B-vitaminer varje morgon kändes det som att jag stod stadigare på jorden. Jag hade lättare att fokusera och "hålla kvar" tankarna på något sätt. Så det måste inhalndlas nya vitamintabletter snarast.

Nu måste jag fortsätta mina studier för matspjälkningen ska sitta IDAG!!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Okej! hoppas allt går bra med plugget! :) ja, jag har kvar mitt nummer så det är bara att höra av dig när du är i jkpg så kan vi kanske ses. :) hoppas du har det superbra. kram E

2010-11-09 @ 22:45:43
URL: http://emmeliej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0