From paris with L.O.V.E

Jag vill ha sommar nu! Jag vill bara spola in i framtiden och se om jag har åstakommit någonting. klarar jag provet? Jobbar jag? bla bla bla. Men det går ju inte. Bilden nedan är från turkiet. Det ser otroligt härligt ut med sol, nybadat hår och strandtunika. På tal om resor så ska min älskling åka till Frankrike i 3 veckor snart så vi ses inte på en månad. Behöver jag säga att det känns? Vi har inte vart ifrån varandra så länge på hela vårt förhållande. Vem vet jag kanske åker upp till Avesta och våldgästar hans lägenhet när han är borta. Har ju nyckel haha Nej det är klart man ska fråga om det är okej först.

Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig klar för att gå till syster och hoffe. Får hoppas att huvudvärkstabletten börjar verka snart bara. Har alltid huvudvärk på helgerna. Konstigt men börjar bli van.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0