Halloween

Igår var det ju söndag men jag och älskling spelade inte bingolotto och åt grönsaker och dipp som vanligt, (ja ja, skratta ni) utan vi kollade på king kong och halloween och åt våran kroppsvikt i godis istället. Var det bara jag som tyckte att det va en fruktansvärt lång dag igår. När vi började bli trötta och jag funderade på att gå och tvätta av sminket så insåg vi att klockan inte ens passerat halv 6. Helt sjukt vilket lång dag det var, vi längtade lite till morgondagen haha.

Nu sitter jag här med näsan i mina skolhäften och läser inför tentan. Medicinsk grundkurs är inget att leka med säger jag bara!


filmen vi såg igår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skickade med en STOOOR kram till dig, med din syster. Hoppas den kommer fram. Saknar dig massor<3<3

2010-11-01 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0