Måndag 15-11-2010

Nu sitter jag här i sängen och kollar på kvinnors hemliga liv och väntar på att min älskling ska ringa och säga god natt till mig via skype. Nu är han framme i Frankrike några timmar sent haha han ringde mig runt 12 och sa att han var framme och att flyget bara tagit en kvart, naiv som jag är trodde jag honom och blev glad för hans skull att han inte behövs sitta och trängas haha självklart drev han med mig och tyckte att det var jätte roligt. Planet var ju bara försenat och skulle gå halv 1. Jag drog lite i mina kontakter för att han drev med mig så jag bad piloten flyga några timmar senare istället;) haha nejdå jag skojar bara...eller?

Idag har jag i alla fall vart på stan och kollat in några nya butiker bl.a. MONKI!! i'm in love! Fikade också med amandorna och tog en sväng förbi apoteket och bokhandeln för nytt kollegeblock. Plugg har det också blivit tills mamma sa STOPP, nu måste du vila hjärnan haha Sen flyr hon till jobbet i morgon bara för att hon inte vill förhöra mig.

Nej nu ska jag bädda ner mig och sätta på mitt hedset haha Fattas bara några burkar jolt cola och neddragna persienner;)

mmm...morotskaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0