Mitt hjärta åker...

i morgon och kommer vara borta i 3 veckor. Han åker ju till frankrike och jag kommer sakna honom så. Vi har ordnat så vi kan prata via skype nu förhoppningsvis om han har internet på hotellet. kanske spela spel på lördagskvällarna;) Men mina känslor går verkligen i vågor. Jag försöker att inte tänka på hur mycket jag längtar efter honom men det kommer som ett slag i magen och all luft försvinner. Jag försöker så gott jag kan att inte visa hur jobbigt jag tycker att det egentligen är för jag vill ju visa att jag stöttar honom och är glad för hans skull såklart. Hoppas bara att han kommer ihåg franskan jag lärt honom:)

Nu ska jag äta lite själavård (godis) och försöka tänka positiva tanker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0