The hole...time i laught

Idag har syster vart här!:) Vi tog ett flas vin och käkade godis och mat. Fick henne även att prova min köttfärssps och spagetti:) She like! Vi har spelat scene it (vilket jag vann på hela tiden) och "sågat" alltså spelat gears of war haha hon envisas att springa fram till fienderna hela tiden och självklart så sågar dom henne. This is what happens when people live on the edge! Sen kollade vi på The hole, en otroligt pervers film. Eller var det bara vi som försökte få den rolig så vi inte skulle ligga sömnlösa i natt haha men en film som heter the hole kan väl inte vänta sg så mycket mer.

- do you want to look at our big dark hole? ( dom pratar om hålet i källaren)
- do you want to see my dark hole? (svarar granntjejen)

- I know why dont we sent a videocamera down there, maybe we can see something.
- do you want to film my big dark hole, maybe you can find something there. haha

okej inte riktigt så dom sa, men dom får skylla sig själva! Rolig film att kommentera i alla fall. haha Och dey fanns en liten clown docka också som ville mucka gräl haha

pratade precis med älskling som befinner sig på någon festbåt(?) i stockholm nu. Han har väl druckit ett glas för mycket och hamnat på ett kryssningsfartyg till Riga nu haha

saknar honom som fan! ska väl bädda ner mig i sovrummet och slå på en bra film och hoppas att spökena är tysta här i natt. ja det spökar. jag trodde jag fått dom att försvinna förra vintern men icke haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0