The hunt continues

God morgon!
Hur har ni sovit inatt då? Jag själv vaknade helt svettig. Blev jagad av en tjur. Jag har dessa återkommande drömmar där jag blir jagad av hotfulla djur. Det kan vara hästar, tjurar, jätte insekter, tigrar you name it! Och det är inte bara det att jag blir jagad som är återkommande utan det är att jag börjar bli jagad utomhus, springer in och blir jagad inomhus. Jag kommer aldrig undan. Denna gången sprang den jätte stora tjuren efter mig i en lång gång med rum på sidorna och jag sprang in i ett rum såklart och gömde mig. Men det som var annorlunda med denna drömmen va att det va inte bara jag som blev jagad utan en liten tjej också som jag försökte skydda. tjejen sprang sen över till rummet på andra sidan gången och jag stängde fort min dörr och hörde såklart tjuren anfalla. Det va riktigt läskigt. Sen fast att dörren va stängd till mitt rum befann sig tjuren vid mig och jag satt där gömd i mitt hörn och hoppades att den inte skulle se mig. Men det gjorde den såklart. Men då vaknade jag. usch usch!

Bilder från maskeraden kommer upp idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0