Lista ut detta

Vilken svordom använder du mest? helvetesjävlafanskaps...
Äger du en iPod? nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 8:30 och 9:00
Hur många resväskor äger du? en
Använder du flip-flops? på sommaren
Var köper du dina matvaror ifrån? coop, willys, maxi
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden, hatar att ha en kamera i ansiktet
Vilken var den senaste filmen du såg? Hallowee igår
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? julklappar och tossingarna på hemtex
Har någon någonsin kallat dig lat? ja det har hänt
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej men ibland önskar jag att jag gjorde ;)
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ingen, spotify spelas istället
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? inte så insatt haha
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? nej men det är ju bara måndag, lot's can happen
När var senast någon stötte på dig? jag dissar innan dom ens hinner öppna munnen;)
Vad åt du till middag senast? kött, pommes och sås
Använder du huvtröjor? nej, äger ingen ahah
Kan du vissla? ja! jag kan även busvissla
Vem var den senaste som ringde dig? Lisa:)
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oj, jag älskar allt som ger mig en kick
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? det gör dom säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? inte en susning om vad avesta har för riktnummer
Tittade du på tecknat när du var liten? ja det är klart
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? här är det väl plus huset?...
Hur många syskon har du? 2 och ett halvt
Är du blyg inför det motsatta könet? nje det kan jag inte påstå
Vilken film kan du alla replikerna till? det är väl hela vänner serien, det bästa!
Äger du några band t-shirts? en metallica
När flög du senast? i somras till turkiet:)
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Läser du för skojs skull? ja det gör jag:)
Pratar du några andra språk? engelska
Diskar du din egen disk? ja, vuxenpoäng:)
Har du gråtit offentligt? ja
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? haha va? ja det gör man väl naturligt när man utvecklas
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? NEJ! piercing i naveln räcker
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ja det är klart:)
Kan du kasta macka? jag kan ju inte kalla mig expert men nägra hopp gör den väll
Har du någonsin varit på Jamaica? nej
Vad har du med dig in på bion? min man och lite godis:)
Vem var din favoritlärare och varför? inte en helvetesjävla aning
Har du dejtat någon av en annan religion? nej
Vad har du för väder? sol och blå himmel:)
Har du en blogg? ja, jag har två;)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? färg och formgivning
Gillar du att flyga? jag gillar när den lämnar flygplatsen och anländer, allt där imellan är bara långtråkigt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? omtänksamhet och kärleksfull
När sov du senast på golvet? det va säkert när jag hade magsjuka sist
Vilken är din favoritdrink? strawberry daquiri (stavning?)
Gillar du din boende-situation? jag gillar att bo i lägenhet men skulle vilja skaffa egna vingar snarast:)
Vilken är din mammas hemstad? kinna
Din pappas hemstad? olsfors
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? inte koll på alls
Är dina dagar fullbokade och stressiga? fullbokade nej, psykiskt stressiga ja
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej jag tror inte det hände ofta
Vilken är din favoritfrukt? melon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? nej jag tänker mer på mängden jag stoppar i mig
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21:)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? nej
Tror du på liv på andra planeter? varför skulle det inte kunna finnas?
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? det är nog mig själv
Tror du att Gud är man eller kvinna? jag tror gud är en någonting människor tror på för att ha någonting att skylla på och lyda.
Vad var det senaste du åt? klementin
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? båda
Hur valde dina föräldrar ditt namn? det kommer jag inte ihåg tyvär
Gillar du senap? nej jag har det bara i korvstroganoff
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? nån dag kommer solen lysa för dig med (okej det säger jag kanske inte )
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? hur mycket får jag för det?
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? det vet jag inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nej
Tycker du om att krama folk? ja ett  hej och hejdå är väl trevligt:)
Skulle du säga att du är trendig? ms no value can still look lika a million bucks
Äger du en digitalkamera? nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? lindsay lohan, dock inte på senare år haha
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? om jag har något viktigt att få fram ja
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? inga
Tycker du att du är attraktiv? när jag försöker så...
Vad är du allergisk mot? folk som dömmer, är trångsynta och inte kan unna andra något
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? herregud nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? inte vet jag



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok,ditt namn valde jag precis som din syster långt innan ni blev aktuella. Det var nära ögat att namnen hade bytt person, men er far hade svårt att tänka om. Om du hade varit pojke hade du förmodligen hetat Jonathan.

Enligt Irene är du lik även Ola Salo och hon i Charles änglar.

Du påminner om Rachel i vänner. Så nu vet du lite mer om dig själv=) Kram Mamma

2010-11-01 @ 14:58:50
Postat av: Anonym

2010-11-01 @ 15:00:03
Postat av: mathilda

haha tack för informationen:) Jag gillade irene lite mindre nu med tanke på att hon tycker jag är lik ola salo haha puss och kram

2010-11-01 @ 15:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0