Hårproblem

Jag vill så gärna göra något med mig själv! Alltså en liten spa-behandling. Det spelar ingen roll om det är att färga fransarna eller få en timmas massage. Eller ja massage skulle ju vara ack så härligt, och en peeling och inpackning på det haha Men jag vill alltså bli lite omhändertagen, i flera dagar nu har jag tänkt boka just en sån här behandling och suget blir bara större och större men vadå. Ska jag ta springnota då eller, tänker jag. Nu glider vi ifrån ämnet jag egentligen skulle skriva om. MITT förbannade HÅR! Jag vill ha en radikal förändring! Alltså klippa kortare eller göra längre och färga och lägga i slingor i olika nyanser. Jag har provat att bli ljusare hemma men, alltså färga med en steget ljusare brun färg men håret blir lik förbannat mörkare än innan varje gång och jag kan ju inte riktigt lägga i en ljusare brun heller, då kanske jag får grönt hår och det vill jag inte! Men jag kollade runt lite på hår och har nog hittat mitt mål! Får helt enkelt ta och skriva ut bilden och sätta upp på kylskåpet för att påminna mig själv om mitt mål.

Här är mina favoriter och den i mitten är en extra favorit;)




Kommentarer
Postat av: Emmelie

hej gumman! hoppas allt är bra! tycker vi borde ses. är du i Jönköping något nu för tiden?

kram E.

2010-10-28 @ 10:51:29
URL: http://emmeliej.blogspot.com
Postat av: amanda

den i mitten borde du ha! damn sexy woman! :) ska du färja håret ljusare så får du vell ta avfärgningsmedel först och sen färga med den färjen du vill ha :) <3

2010-10-28 @ 13:25:39
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0