Tapet

Idag vaknade utvilad och redo för dagen. Jag kollade bara snabbt på klockan och trodde att den var lite över 8 så jag satte mig i soffan och kollade på tv en lååång stund. Så när jag skulle gå in och väcka Björn så såg jag att klockan bara var tio över 8. Vafan jag måste ha gått upp innan 6 ju haha. Ja ja. Idag har vi gått och köpt tapeter till köket:) Skulle ju egentligen jobba i helgen men behövde inte så jag bytte till nästa helg istället:) Skönt då hinner vi kanske tapetsera i morgon så det bli klart. Ska bli så fint!

Efter colorama besöket så postade jag äntligen mitt paket till Nicole som har fyllt år!! Sen solade jag och nu sitter jag med huvudvärk och ska snart ta mina vitaminer och börja städa:) Älskar dagar där man hinner få mycket gjort! Ikväll blir det ALL IN!!

Våran tapet!


LOVE

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätte fint<3

2011-04-02 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0