Tankeställare

Jag kan inte sluta gråta. Har kollat på den två gånger nu och jag beodrar er att kolla på den också! Jag tänker på min lillebror som går i skolan och tänker tänk om det skulle hända honom. Jag tror inte någon önskar någon må så här dåligt men om ni går i skolan och vet någon som är mobbad. Gör ni något åt det? Ni behöver inte träda fram som riddare och slå ner den som mobbar utan ett litet hej i lunchkön hjälper. Make love not war! Nu sitter min lilla mysan och slickar min frenetiskt i ansiktet när hon ser att jag är ledsen. Hon är så söt hon kommer äta upp mig snart!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller med. Finns inga som är så elaka som männoskor. Hoppas någon i hans närhet ser detta och kan hjälpa honom!

2011-12-05 @ 07:11:19
Postat av: Pappa

Hemskt att det ska vara så här i samhällt att vissa mobbas och att det ara får fortsätta år efter år.

2011-12-14 @ 20:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0