Vax on vax off

Så nu har jag målat ett lager till men tror ändå inte det räckte. Får nog måla ikväll också. Det tar tid men det blir säkert snyggt:)

Under tiden jag väntar på att jag kan måla igen ska jag...

  • Vaxa benen - perfekt nu när jag inte kunnat träffa min man på ett tag. Då kan man låta det växa utt och sen vaxa av skiten;)

  • Tvätta - tvättmaskinen är sönder så jag måste hålla slangen över duschbrunnen jobbigt jobbigt men måste ju göras. Gud va jag längtar till vi slänger ut skiten och skaffar badkar. LÄNGTAR!

  • Stryka gardinerna - om nu strykjärnet bestämmer sig för att fungera denna gången haha

  • Färga brynen och fransarna men det bli ikväll
Men nu blir det vaxning!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0