Finbesök

Oj oj oj va klockan blev mycket fort! Nu ligger jag i sängen och ska snart nana för i morgon drar jag och mamma till västerås för lite shopping:)

Idag har vi bland annat gått på stan och kollat och jag fick mig en present av mami! Nämligen två jätte fina vita knytbandsgardiner och två ursöta gardinhållare i form av vita rosor. Jag tar kort i morgon:) Sen har vi bara käkat och pratat och myst. och kollat på kattungar haha Men som sagt i morgon ska vi upp tidigt så nu måste jag nana:)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Mor

Det var en UNDERBAR helg med mycket prat<3<3 Och du!!! Säg ALDRIG nej till presenter igen=)

2011-01-30 @ 22:36:19
Postat av: mathilda

Det var det verkligen! Nästa gång ses vi längre:) haha okej jag ska försöka öva på det:) saknar dig!! <3

2011-01-31 @ 12:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0