Vi har skaffat...

...katt! Där blev ni rädda va! Nej det är inte det ni trodde som håller mig ifrån bloggen.

Snart vankas det semester för mig och Björn och ni kan aldrig gissa vad vi ska hitta på då! Vi ska bland annat åka till jönköping (jag längtar!) men vi ska också hämta våran lilla tisseltasslare! Våran egna gosboll att ta hand om, jag är så exalterad!  Vi tajmade honom till att bli leveransklar mitt på semestern så vi har all tid i världen att göra honom hemmastadd och så han får lära känna oss:)

Jag längtar också så otroligt mycket till jönköping och mina underbara tjejer som jag saknar så! Vill säga det oftare och vill prata med dom oftare men det känns som att vardagen är full med "jag ska bara". ex på min dag

jag ska bara gå till jobbet
jag ska bara äta
jag ska bara gå tillbaka till jobbet
jag ska bara laga mat
jag ska bara diska
jag ska bara städa
jag ska bara duscha
jag ska bara sova
jag ska bara gå till jobbet

Jag försöker förgäves hitta tiden där emellan där jag vet att jag i lugn och ro kan sitta och prata i telefon utan att något stressar i bakgrunden. Idag sköt jag dock upp skurningen för att ringa pappsen och säga hej:) Fick ett ryck och började damma efter det och nu ligger jag här. Jag är helt ledig i morgon och förutom att jag ska skura, damma klart, tvätta klart och laga mat så är jag helt ledig:)

Nu ska jag bara tvätta bort sminket och göra mig klar för att nana, sen ska jag bädda ner mig i sängen och pussa på min man.

våran lilla scrooge!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Naaw, jag smälter så söt! Vad är sötbollen för ras? Puss, saknar dig!

2011-06-13 @ 23:46:07
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ja det var en söt liten katt

2011-06-26 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0