Mystid med hårbollarna

Har precis kammat igenom hårtussarna här hemma. Har inte så mycket mer jag kan göra, ringt några samtal diskat, packat lite men så fort jag ska ställa mig upp känns det som att skenbenet ska vikas på mitten. Uscha undrar va jag kan ha gjort. Gjorde vanliga hederliga "jumpin jacks" och så igår och på något sätt måste jag ha skadat mig. Hade ju lite ont redan på morgonen så det förvärrade nog. Nåväl det är nog borta snart. Smörjer med voltaren och har stödstrumpa på sen försöker jag vila benet så mycket det går. 


Jag börjar fresten känna mig osäker på soffan nu. Eller osäker på kungsmöbler rättare sagt. Efter att ha fått en lustig känsla av stället googlade jag och det stod bara negativa saker. Inte på kvaliten mest men personal och leverans så får diskutera lite med mannen min och se vad han säger. 
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0