it's a sad day

Idag är jag lika ledsen som igår. Jag är förvirrad och vet inte riktigt vad min framtid erbjuder.
Anledningen till att jag är ledsen är dessa ordspråk bland annat...
 
"Jag kunde inte ha en bättre vän en mor. Med henne kan jag prata om allt"
 

 

"En mors hjärta är som en djup brunn, i brunnen finner du alltid förlåtelse."
 
 
"Mammor kan torka dina tårar över telefonen."
 
Nu sitter ni säkert där bakom era skärmar och tycker att jag bara tycker synd om mig själv men det är inte så. Ni vet inte hur jag mår eller hur jag känner. Ni har ingen aning om hur det känns!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet hur ledsen du är och vill att allt ska bli bra igen. Sänder en bamsekram till dig. Älskar dig det vet du :-)

2012-11-26 @ 18:11:15
Postat av: Pappa

Det var inte meningen att vara anonym :-)

2012-11-26 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0