Ratatouille

Efter träningen var det dags att börja med middagen och idag blev det ratatouille, kotletter och klyftpotatis. Det blev en ny favorit!! Ratatouille kan man ha istället för sallad eller i lasagne o.s.v. Jag hade följande i min.
Nu ska jag hoppa in i duschen (ja mamma jag lovar att jag ska hoppa) sen ska jag måla mina äckliga naglar. Det är nog nu!! haha
 
aubergine
zuccini
röd paprika
gul paprika
morot
vitlök
gul lök
krossade tomater
timjan
salt och peppar
 
för exakt recept fråga...

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser supergott ut. Du är en riktig husmor. Jag förväntar mig givetvis att du hoppar in i dudchen oxå. Hoppas det gick bra o att du inte halkade bara♥♥

2012-10-16 @ 21:03:09
Postat av: Mathilda

Det va supergott:) Nej jag halkade och slog ut tänderna och krossade glasväggarna(tror iofs det är plast men är för lat för att gå och kolla). Men eftersom jag lovade dig va jag ju tvungen!!:)

2012-10-16 @ 22:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0