12-09-04


Har nyss satt mig ner efter att ha börjat dagen med ett gympass på 1 och en halv timma. Efter det har jag hängt upp tvätten satt på en ny tvätt och ätit frukost! Nu känner jag mig helt slut men duktig! Vi var och köpte en helt fantastisk tvättmaskin igår och jag säger bara halleluja! äntligen kan vi tvätta hemma. Nu är det bara tumlare som fattas men det får vi ta sen. Kvällen spenderades alltså med att tvätta, hänga upp tv på väggen och min kärlek satte ledlist bakom sänggaveln som gjorde det så mysigt i sovrummet. Går inte att fånga på bild men att sitta där och kolla på Desperate housewives med en kopp te va himmelsk igår.

Nu ska jag vila lite med en kopp kaffe innan jag hoppar in i duschen
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0