HELGEN!

Fredag: Trissa kom hit och vi myste hela dagen och kvällen! den tjejen är helt underbar! hon är endast 5 månader med hehe. När jag kom hem efter skolan va inte dom här, dom va ute och gick för trissa hade vart lite ledsen, men när dom kom in och hon såg mig började hon skratta och le! She likes me! sen fick jag hålla henne i X-antal timmar på kvällen för annars grät hon, hon är ju för underbar! jag håller henne gärna:)
sen på kvällen när trissa hade somnat så kom lisa hit, vi tog en cig sen stack vi för att köra hennes bror och hans kompisar till krogen. men dom va inte riktigt färdiga när vi kom dit så vi satte oss och jag tog en cider:)
killar i 20års ålern som är fulla är sjukt roliga haha
efter att vi lämnat dom på krogen så åkte jag och lisa runt lite men sen blev de lite sent och jag skulle ju upp klockan 8 på lördagen så då va det dags att dra hem:)

Lördag: Pink Party!
jag gick upp vid 8 och ställde mig i duschen och gjorde i ordning mig lite, men när trissa vaknade så ville jag bara gosa med henne, det är såå svårt att slita sig! men jag va ju tvungen så jag gick i omgångar, fixade håret, lekte, packade, lekte ungefär så:)
sen vid 11 så va det dags att dra till bussen för att åka till borås och möta petra:)
jag va i borås vid halv 1 ungefär och väl där va det väldigt tråkigt, väntade på petra, åt en korv (hade inte hunnit käka frukost) läste lite i en tidning o.s.v men sen kom petra:D
vi körde våran vanliga, jag ser inte dig jag ignorerar dig hälsning, sen tog vi en cig innnan bussen gick:)
väl framme i göteborg gick vi och drack kaffe sen skulle vi på utflykt för att hitta först BLVD sen vandrarhemmet.
det va mycket svåt! men efter ett tag hittade vi blvd sen skulle vi ju hitta vandrarhemmet, detta tog ett jävla tag! vi tog spårvagnen dit, gick dit, frågade människor, och alla gånger visade det sig att vi hade åkt fel eller att oj det ligger ju på andra sidan, det va ett rent helvete att hitta helt enkelt! men till slut! när vi gick där och såg skylten vegagatan 2-4 kände vi lyckan! vi va på rätt gata, vi fortsatte gå och till slut såg vi skylten vandrarhem linne! snacka om livs-glädje!:D
vi gick in, väntade ett tag på att få hjälp sen fick vi nyckeln! Vi blev lite chockade när vi gick in i rummet, det va ett riktigt porrigt rum om man får säga så. det va ett mörklila överkast i sammet, dämpad belysning etc. haha men det fanns också en data/tv! så vi gick in på youtube och satte på musik och knäppte varsin öl medans vi gjorde i ordning oss:)
sen vid 7 så tog vi bussen till centrum och gick till en annan krog för att ta en öl innan festen började:)
lite över åtta gick vi till blvd, andra in! haha gött med goodie bag;D vi fick en klänning liknade american apparell eller tror de stavas så, en skiva, tre armband (jätte fina) en ring, ett nagellack, prover, en sån man sätter på resväskan, och massa mer! på festen fick man också massa gratis dricka:)
jag och petra blev stylade i håret med! och jävlar vilken volym! jag har fortfarande kvar det, jag ska fråga amanda om hon vet vad dom använde för att få det så bra, sen ska jag också införskaffa mig det:D
Det roliga va att det va transor där med som kallades amanda och chung haha precis som värdarna för festen;)
sen va de fashion show med, rikigt häftiga kläder med!
jag och petra drog rätt tidigt, vi skulle ju lyckas hitta tillbaka till rummet med, men vi hade ju inte ätit något på hela dagen så vi stack till mc donalds först och käkade:) riktigt gott:D
sen drog vi hem, myste ner i sängen och kollade igenom våra goodie bags och kollade på mysteriet på greveholm:)

söndag: igår hände inte så mycket, jag va hemma vid 6 och mådde inte alls bra, mår fortfarande inte bra men kan ju inte va hemma från skolan heller:(

Det är lampan som hade ett konstigt ljus mitt hår är varken blått eller grått hehe!!

jag och petra

jag och petra

jag och Amanda Berg och hennes pojkvän Kim, petra

modellerna och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0