20, 20, 20:)

okej sammanfattning av min dag:)
åkte till skolan vid tjugo i 1:, satte mig vid datorn en stund.
sen kom amanda och vi satt och kladdade lite på varsitt papper inte riktigt så motiverade som vi borde vara hehe sen gick vi ner till fiket och köpte lite frukost för att sedan gå upp igen och fortsätta vårat trogna arbete till konsten eller va?!
jag kan helt ärligt säga att jag inte har fick ut något av denna skoldagen:P
efter skolan gick jag och amanda till...gissa!.....fiket! napolen då såklart så mysigt fik, verklige!
man fick en sån julig känsla när man klev innanför den stora porten till himmelriket! de beskrivs som himmelriket för de finns ingen gräns för hur mycket påtår kaffe man får ta!:D förstå mig rätt nu! man kan dricka 20koppar kaffe för 20kronor på 20 minuter ungefär (kopparna är väääldigt små:() men ändå ett underbart ställe där vi har vart trogna cafe'sittare i tre år nu:)
nu har jag kommit hem och tänkte städa lite, igen! jag måste ha något slags beroede som jag inte vet om (jag e ju tvungen att stöka till i mitt rum varenda eviga dag) eller så kanske jag e beroende av att städa? vi säger så istället, de klingar bättre:)

för övrigt så har jag panik över va jag ska ge min kära man i julklapp:S ge mig tips!
jag försöker pressa min mamma på svar om vad han ska ge mig men hon totalvägrar att svara på den frågan:(


Kommentarer
Postat av: <3

Oroa dig inte hjärtat, det är bara en liten sak jag vill att du ska ha :) <3

2008-11-17 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0