En riktigt intressant rubrik!

Nu har jag kommit hem efter en riktigt tuff och inspirerande dag i skolan som bestod av en svenska lektion sen gick jag amanda och lisa till napoleon för att ta en kopp kaffe (ca. 20 koppar) och försöka studera lite inför svenska provet. de blev en massa snack och inget pluggande, jag drack för mycket kaffe som vanligt och började tänka osammanhängande för att sedan komma in i en kaffedepiration (?) då jag sitter och kollar rakt ut i luften utan att röra en enda min, jag har då druckit för mycket kaffe för att kunna tänka! otäckt värre! Nu ska jag ta och städa på mitt rum för de ser rent ut förjävligt ut! vill ändra om allt men de finns inte jätte mycket att ändra på:( men fick ett ryck i söndagsnatt och ändrade om mina ljusstakar och tog bort mina balonger som hängt uppe sen min 18års dag eller natten till den i alla fall (sen 27-28 juni då alltså!!!!) riktigt oroväckande att dom hängt kvar så länge, men jag förgyllde min lillebrors dag i alla fall då han fick ta hål på dom. då va han glad:D jävlar sicken bra syrra han har alltså:) och ja du ska få dina 70kronor......snart;) här är lite fina bilder på oss, den suddiga figuren är lisa som tydligen inte vet hur man sitter stilla!!!!



Kommentarer
Postat av: amanda

TOG DU BORT BALLONGERNA? och han fick DÖDA dom?! det va de värsta! aldrig mer att jag köper ballonger till dig. BASTARD!

2008-11-11 @ 14:04:19
URL: http://aaohlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda Harlin

Fantastisk! :) Napoleon i våra hjärtan!

2008-11-13 @ 13:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0