GRATTIS PAULINA!

Idag är de min kusin paulinas 18års dag!! Grattis gumman! jag ringde dock och grattade henne i sömnen i lördags, men kom på efteråt att de inte alls e hennes födelsedag då, riktogt pinsamt men jag e ju inte känd för att vara i så värst närvarande i nuet men de e en del av min charm och jag försöker skärpa mig och med hjälp av Yogan så kan jag uppnå fullständig medvetenhet och vara uppmärksam med alla sinnen, de står de på internet i alla fall:D
men de va inte de jag skulle berätta om utan de va ju min lilla kusins födelsedag:) hon fyller ju som sagt år idag, (förutsatt att det är den 11:S). men jag va och firade henne i söndags, jäklar vilken buffe' de va med 4olika pajer, bullar kakor m,m gott va de:) så nu får lill-tjejen gå ut på krogen och roa sig, men sköt dig! drick måttligt och lämna aldrig drinken! till min fasa så upptäckte jag att amanda (min syster) har skrivit massa vulgära texter på alla foton med dig förutom ett och de e detta, hoppas du inte blir allt för arg (haha) denna bild är ju gammal som däcket! men men slit den me hälsa....eller något:) jag är ju snäll som lägger upp den som miniatyr i alla fall:D

                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, vad glad jag blir :P.. Amanda bara älskar mig så mycket det är därför hon skriver massa saker på mina kort :)

2008-11-11 @ 19:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0