god morgon!:)

God morgon god morgon!:)
jag har absolut inte haft tid att uppdatera:S förlåt mig hehe men nu kommer en snabb uppdatering:)
I tisdags så gick jag och Amanda på stan efter skolan och jag försökte hitta ett par sjor efterssom mina är helt sönder:S efter att ha vandrart omkring på stan och inte hittat något alls förutom jag som impulsköpte en jacka på våran kåk men lämnade tillbaka den dagen efter, varför köpte jag den! haha så bestämde vi oss för att gå och fika, men shit vi hade så svårt att bestämma oss för vart vi skulle gå vi ville ju äta med efter en miljon om och men så gick vi till Amandas jobb på en italienare en grek och åt där:) mycket god mat också!:D Vi satt och tjötade med Amndas chef Gynther och drack kaffe:) väldigt mysigt:) Efter några koppar kaffe så kom amanda på att det skulle va fest på Sliver samma kväll men jag va absolut inte sugen på att gå, Jag ville komma hem i tid och sova haha en sån tant men amanda fick mig på andra tankar (vi tar bara ett glas vin var! haha ) men sen kom det så mycket folk så Gynther frågade amanda om inte hon kunde jobba eftra en stund, så då fick jag ta hennes vin med:) dom va otroligt snälla medans jag satt där vid baren och kollade på så fick jag påfyllning av vinet och jag fick även en väldigt god förrätt som jag kommer ihågf innehöll parmaskinka och vitlöksbröd och en massa annat:) väldigt gott! efter ett tag kom amanda tillbaka också, men de mysigaste va ändå när stället stängde och vi satt kvar i baren och drack öl och några shottar:) väldigt trevligt! vid 12 tiden eller senare gick vi vidare till sliver:) jag va fortfarande vid mina sinnes fulla bruk så jag tyckte inte att vi skulle gå in vi hade ju skola dagen efter! men amanda övertalade mig ännu en gång:) vi gick in och jag lekte lite fotograf medans amanda raggade haha sen va de några killar som sa till oss att gå upp på övervåningen detta tyckte amanda va väldigt roligt haha vi satte oss vid bordet och fick champagne och drinkar men sen blev de för mycket för vissa haha så då va de dags att dra. jag hade en väldigt trevlig kväll som fick pröva på livet som fotograf:)






Kommentarer
Postat av: Mandy

uuuuuuuuh flashigt! hemska bilder haha!

2008-11-27 @ 17:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0