Då va de fredag!

god dagens! Igår blev jag ÄNTLIGEN färdig med min målning! så skönt, men jag va helt slut när jag kom hem så jag deckade i sängen direkt sen vaknade jag duschade och la mig igen, jag va verkligen helt slut!.
Idag åkte jag bara till skolan, åkte bort med mina målningar till sp och städade upp i klassrummet sen slutade vi vid 11:D helt underbart verkligen, men nu hinner jag inte skriva mer, ska gå och göra kaffe amanda komemr snart så då blir det kedjerök, snack och kaffe i mängder hehe

jag nu





Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 15:25:23
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0