Glad igen

hejsan igen, har inte skrivit på 5 dagar nu. Dels så har jag haft svår PMS och en massa annat att göra. I helgen jobbade jag i Värnamo:D och sen har det vart långa skoldagar och så. Men mest har jag bara inte haft orken att skriva.

Igår satt jag och grät hela kvällen, har saknat min pappa och så och alla mina känslor förstärks ju till max nu så det va jätte jobbigt. Men idag bestämde jag och pappa att han ska komma och hälsa på mig på jobbet i morgon och fika:) Sen så pratade vi om inte han jag och syrran ska ta en heldag i göteborg nån helg och besöka beyond retro! :D Det ska verkligen bli jätte kul, vi träffas aldrig längre, det känns som att jag har nånting varje helg, så den 22-24 är den enda helgen som jag inte har något, annars e de jobb, skolan i leksand och stockholm maraton och sånt. Men sen i sommar så blir det lättare:)
Jag är så glad saknar honom så!

Idag kommer även min älskling hit! Vill så gärna se matchen på olerys (vet inte hur de stavas och orkar inte kolla upp det heller) ikväll, men då kommer vi hem så sent och jag ska ju jobba i morgon så jag vet inte men vi får se:)

Nu måste jag fortsätta städa rummet, byta påslakan och fixa till mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0