Helgen som den vart

Hejsan:) Glad påsk på alla!

Det var så underbart fint väder igår så jag och syster och tomas, hennes ex och bästa vän åkte in till staden för att avnjuta en fika på bernards uteservering:) det va fullt på waynes:( snäll som han va så bjöd tomas på detta, tackar!
Efter en stund även amanda h och julie och joinade? oss :) vi kollade på fina bilar som åkte förbi och drack kaffe, mycket trevligt. Tomas blev dock otålig och ville ner på stan och kolla lite så han och syster drog ner en stund medans jag och de andra små flixen gick till högskolan och solade, fy va skönt det va!
Men efter ett tag va de ju drags att dra hemåt. Vi (jag, syrran och tomas) fixade till oss lite, drack ett glas vin och spelade lite kort innan vi tog bussen in till stan och tog en öl på sir simons, mycket trevligt där också:) De kom först en ensam kille och frågade om han inte kunde få slå sig ner, visst sa vi, vi snackade och skrattade sen kom de två andra, dessa pojkar kom från vetlanda och amanda, mogen som hon är frågade om man visste mycket där, de visste dom dock inte haha
Efter en stund drog tomas och nån minut efter det även jag och amanda, vi stack till centrum och sen mötte vi upp amanda h och johanna och drog hem till dom och förfestade lite, drack ett par plaskor vin och stora öl haha vi lekte även lite lekar, men de blev korta lekar, en del tyckte reglerna va för komplicerade (läs: alla utom jag).

Sen drog vi vidare till centrum där vi stannade och hade mycket roligt tills de va dags att åka hem. Snälla robin kom och hämtade oss och körde hem oss:) tack så mycket!

Idag har vi bara lagat mat och vart ute och gått en stund:)


Jag och Amanda på gång ner mot stan








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0