Depression

go kväll! denna dagen som började så bra börjar gå utför! Jag har såna humörsvängningar nu och det tog ett tag innan jag fattade varför, jag ska få ha onda veckan haha trodde jag hade blivit alldeles för känslig när jag nästan fällde en tår för att jag inte hittade bikini, mascara eller mineralfondation för under hundra kronor haha va trodde jag egentligen? jag åkte upp till a6 med hopp och tro över att jag också skulle åka där ifrån med något av alla dom saker jag behöver men icke!

Idag va jag och solade innan skolan, det är verkligen härligt, man får lite extra energi när man ligger och blundar där i värmen:) sen hade jag offentlig konst, målade ett par skisser men de slutade där, istället gick jag och amanda ut i solen och drack lite kaffe:)

och imorgon är jag ledig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0