semlor i masser

Gud va jag snorar och håller på, jag börjar bli riktigt förkyld i kroppen, det känns till och med, man blir helt seg:S
idag har jag i alla fall vart i skolan och inte riktigt fått så mycket uträttat, svenskan bestod va tal, samhäll självständigt och enelskan bokrecenssion så det har bara vart att sitta tyst och lyssna. Jag och lisa åkte dock och förgyllde dagen med varsin semla (tack lisa!) innan engelskan så då blev man lite gladare. Sen när jag kom hem överraskades det med en semla till:D semlor semlor semlor! Nu ska jag snart städa mitt rum. ska bara koka lite mer kaffe så att koffinet (kan inte alls komma på hur det stavas) i blodet höjs lite haha




Kommentarer
Postat av: <3

Så snygg du är älskling :)

2009-02-24 @ 16:24:33
Postat av: Amanda

Vacker bild<3

2009-02-25 @ 12:39:19
URL: http://aaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0